Skanavi Konstantina

qode interactive strata
Faculty Members

Professor
Head of the Department of Public and Community Health

Email

kskanavi@uniwa.gr

Phone

6932096251 -2132010121

Office Address

Campus of Athens 1st floοr Α1.5.06

Office Hours

Tuesday 10:30-12:30

Καθηγήτρια Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής και Επικοινωνίας
Αναπληρώτρια Πρόεδρος, Διευθύντρια Τ.Μ. Περιβαλλοντικής Υγείας

Βιογραφικό

Η Καθηγήτρια. κ. Κωνσταντίνα Σκαναβή αποφοίτησε από τη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου του Λος Άντζελες, Καλιφόρνιας, ΗΠΑ. Το 2019 μετακινήθηκε στο τμήμα Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, όπου κατέχει την βαθμίδα της Καθηγήτριας, στο πεδίο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής και Επικοινωνίας.
Είχε οριστεί ως η πρώτη Κοσμήτορας της νεο-ιδρυθείσας Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
Από το 2000-2019 διετέλεσε Διευθύντρια του Εργαστηρίου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής και Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου όπου και υπηρέτησε ως Καθηγήτρια του τμήματος Περιβάλλοντος.
Από το 1988-2000, ήταν Καθηγήτρια στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Λος Άντζελες, Καλιφόρνιας, ΗΠΑ, όπου εργάστηκε στα πεδία της Περιβαλλοντικής Επικοινωνίας, Περιβαλλοντικής Υγείας και Αγωγής Υγείας. Έχει σχεδιάσει και προσφέρει πανεπιστημιακά μαθήματα στα πεδία της Περιβαλλοντικής Υγείας, Εκπαίδευσης και Επικοινωνίας καθώς και Προαγωγής Υγείας τόσο στην Αμερική όσο και στην Ελλάδα.
Η Καθηγήτρια Κωνσταντίνα Σκαναβή είναι συγγραφέας πολλαπλών άρθρων, κεφαλαίων και βιβλίων σε διεθνές επίπεδο και έχει παρουσιάσει το έργο της σε εκατοντάδες διαλέξεις και ομιλίες σε πολλές διαφορετικές χώρες. Μέσα στα ερευνητικά ενδιαφέροντα της είναι η προώθηση Υπεύθυνης Περιβαλλοντικής Συμπεριφοράς και η Προαγωγή Υγείας καθώς και η ενεργός συμμετοχή των πολιτών στη λήψη των σχετικών στα θέματα περιβάλλοντος και δημόσιας υγείας μέσα από στρατηγικές επικοινωνίες. Ασχολείται τόσο με την τυπική, όσο και την μη τυπική αλλά και άτυπη μορφή της εκπαίδευσης με στόχο την προσέγγιση όλων των κοινωνικών ομάδων.

 

Google Scholar